Thursday, February 20, 2014

Lawak Petang Genting Highland : Copy WhatApps

Release tension sket...

Seorg ayah niat bercuti dengan anak dan isterinya di genting.. beliau telefon ke hotel di genting highland..
Ayah: saya nak sewa bilik satu mlm..berapa ringgit??
Hotel: satu malam rm 300 tetapi kalau nak main.. kena bayar lain..
Ayah: knp saya nak bayar kalau nak main?? Sy pergi dgn isteri saya..
Hotel: memang kat sini mcm tu encik.. kalau bilik saje rm300.. kalau nak main..kena bayar lain.. walaupun dengan isteri encik..
Ayah: mcm mana awak tahu saya main ke tak..
Hotel: selepas encik bayar.. sebelum masuk..kita pakaikan gelang dulu..
Ayah: awak ingat saya tak mampu ke sampai nak pakaikan GELANG???
Hotel: bukan mcm tu encik.. bila dah pakai gelang.. encik dah bebas main berapa kali pun dalam sehari..
Ayah: saya nak main brapa kali pun..ikut suka hati saya la..
Hotel: maafkan saya encik.. tapi kita ada pakej family.. ibubapa... anak bleh main sekali..hanya sekali bayar sahaja...
Ayah: WOIIIIII ANAK AKU BARU 5 TAHUN LA....
Hotel: o.. 5 tahun bleh main free.. xpyh pakai gelang...
Ayah: kurang ajar... ( terus letak telefon)

Popular Posts