Wednesday, July 23, 2014

Rahsia Menambat Nafsu Suami : Buku Wanita Dewasa : Bacaan Dewasa

“Mengapa Kebanyakan Suami Kurang Menikmati Kepuasan Bila Bersama Isterinya?”

Seringkali terpampang di dada-dada akhbar tentang kes-kes poligami atau pun perceraian berlaku di mana sahaja. Walaupun pologami dan perceraian dibenarkan dalam agama, namun pastinya akan melukakan hati seseorang yang bergelar isteri. Antara penyebab terbesarnya adalah disebabkan oleh perhubungan seks hambar yang dipersembahkan oleh isteri itu sendiri. Ini menyebabkan sang suami menjadi bosan dan mula mencari kepuasan di luar.

Kebanyakan lelaki menginginkan seorang wanita yang pandai beraksi di ranjang dan berupaya memenuhi keinginan fantasi seksnya. Ini bermakna, bukan suami sahaja yang perlu memainkan peranan dalam melayari bahtera kenikmatan, bahkan si isteri juga perlu aktif dan bukannya menunggu sahaja. Apabila keinginan si suami gagal mencapai seperti mana yang diharapkan, berkemungkinan besar ianya akan di simpan sahaja tanpa berterus terang terhadap isteri demi menjaga hati.

Bukan salah isteri kerana kurangnya kemahiran melayan nafsu sahwat suami yang tercinta. Ianya hanya disebabkan kurangnya maklumat atau pendedahan tentang cara-cara dan teknik yang dapat memuaskan suami di ranjang. Sifat malu juga menjadi penghalang utama di antara kedua suami dan isteri untuk berbincang soal seks yang akhirnya dibiarkan berlarutan sehingga menjadi bebanan batin yang sukar untuk dijelaskan.



Walaupun suami anda berupaya menerbitkan sperma setiap kali bersama anda, ini bukan bermaksud dia puas 100%. Kepuasan inzal seorang lelaki hanya dapat rasai jika pasangannya mampu memberikan rangsangan yang secukupnya sehingga mencapai orgasm secara fizikal dan mental. Jika suami anda kurang terangsang atau pun kurang ghairah dengan hubungan seks tersebut, maka dia hanya memancutkan spermanya sahaja tanpa rasa puas secara batiniah.

Jadi, jika anda mahu puaskan suami anda ketika di ranjang, anda perlulah mempelajari cara-cara dan teknik yang betul supaya suami anda mampu mencapai 100% kenikmatan setiap kali bersama anda. Yang pastinya akan membuatkan anda lebih disayangi dan dirindui oleh suami setiap masa. Anda boleh memukau suami anda dengan tindakan-tindakan yang tidak dijangka namun amat mengujakannya.

Isteri yang dicintai oleh suami bukan sahaja dapat menjalankan tugasnya sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anaknya, bahkan berupaya menjadi seorang penghibur yang terbaik. Anda mungkin tidak pernah mempelajarinya di kursus perkahwinan yang pernah anda hadiri, namun anda boleh menguasai kemahiran ini asalkan anda mahu untuk belajar. Anda tidak perlu keluar dari rumah pun kerana saya sudah menyediakan satu panduan yang sangat-sangat mudah dan efisyen untuk anda ikuti.




No comments:

Post a Comment

Popular Posts