Friday, November 22, 2013

Garmin Edge 510 Bike Computer for Performance and Navigation Unboxing


hari ne aku nk bercerita sedikit pasal benda ne.. Garmin Edge 510 Bike Computer for Performance. aku pun tak tau sebenarnya kewujudan benda ne.. Di sebabkan aku selalu beli barang online ada la seorg member ne soh aku try servey harga benda ne.. mak aiii punya terkejut aku .. RM 1+++ tu... benda halus ne ja.. Patut la org2 kata peminat kayuh ne adalah merupakan utk org3 kaya..hihi..leh di katakan sukan orang kaya jugak kot noh..hihihi...( tp atas pendapat masing2)

aku tolong memba aku beli di tempat biasa aku selalu beli.. iaitu lelong.com.my. apa yg bestnya..aku bank in duit dalam kul 4 lebih kalau tak silap.. keesokkan harinya sampai.. terbaekkk ahh servis kedai online ne..

ok di sebabkan barang mahal sepatutnya hasil produk mestilah perfect tiada cacat cela langsung.. dan hasilnya mmg ahh aku teruja sikit.. tersgt2 puas hati.. puas aku belek2 perhh terbaek ahh..(walaupun bukan reti guna pun ) hihi.. 

ne aku ada buat sikit video2 bersama owner sebenar Garmin Edge 510 Bike Computer for Performance

Selamat Menonton :-)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts